Minnesstund

Minnesstund - på ert eget sätt

Minnesstunden är en viktig avslutning på begravningsceremonin, då ni får tillfälle att umgås och minnas tillsammans på just det sätt som känns rätt och riktigt för er.

Kanske vill ni att vi tar hand om allt och sätter ihop en läcker meny? Hör av dig till oss på info@kyrkanscatering.se eller 08-580 218 68 för info om menyer och priser!

Eller så vill ni utforma stunden helt själva, och låta oss ta hand om disken.

Eller kanske vet ni inte riktigt vad ni vill än? Hör av er, så hjälps vi åt! Vi kan catering, och är mycket måna om att stunden blir just så som ni vill ha den.

Själva maten...

Vi kan hjälpa er att utforma menyn! Självklart har vi både vegetariska rätter, gluten-, laktos- och sockerfria alternativ. Hör av dig till info@kyrkanscatering.se för utbud och priser!

...och allt det övriga.

Vi vill att våra gäster ska känna sig väl omhändertagna. Därför tar vi hand om allt från dukning och servering till städning och disk.

I kuvertpriset ingår porslin, vita dukar, servetter, blommor, ljus och serveringspersonal. Vi ställer alltid fram ett minnesbord med blomma och ett levande ljus.

Längre än två timmar?

Minnesstunden pågår i två timmar, och lokalhyran är gratis för församlingsmedlemmar. Om lokalen inte är upptagen av andra aktiviteter går det bra att boka en längre sittning. Meddela oss i samband med bokningen, så tillmötesgår vi dina önskemål så långt det är möjligt!

Vardagar: 395 kr/tim inkl. moms (per timme / personal debiteras)

Helgdagar: 485 kr/tim inkl. moms (per timme / personal debiteras)

Beställning och bokningsbekräftelse

Vi behöver ett OSA senast sju helgfria vardagar innan minnesstunden. Detta behöver för att hinna med beställninga av råvaror, koordinera serveringspersonal mm. När du sedan fått din bokningsbekräftelse vet du att din bokning är i hamn!

Det är viktigt att du själv eller din begravningsbyrå bevakar att vi bekräftat bokningen.

Observera att det är Du som beställer minnesstunden är betalningsansvarig.

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du är osäker på något eller har några frågor!

Avbokning

Avbokning skall ske senast sex helgfria vardagar innan bokat datum.

Om avbokning sker senare debiteras 50% av avgiften fram till två dagar före bokat datum.

Därefter debiteras full avgift.